luni, 17 august 2009

Sărbătoare în parohia noastră

Da! A mai trecut un an din viaţă şi...........dacă ar fi să trag o linie ca să fac socoteală, ajung la concluzia că tot nu am realizat nimic sau (ca să fiu puţin mai optimistă) am realizat oare-ş ce, dar nu ceea ce aştept eu de câţiva ani încoace , deci nu am făcut o afacere bună; sper ca anul care vine( mai sunt cateva luni bune) să fie ceva mai bun decât cel care va trece. Dar să revin la subiectul despre care vreau să scriu! Aşadar, în iulie mă gândeam(deja) la luna viitoare, august, când aşa cum ne-am obişnuit, este hramul parohiei greco-catolice nr. 4 "Adormirea Maicii Domnului" . Cu o săptămână înainte au început pregătirile de la a la z pt ca totul să decurgă normal şi să fie o zi cu mult soare, aşa cum a fost şi anul trecut, de exemplu. Meteorologii au anunţat ploi de vineri până duminică şi mă gândeam cum va decurge procesiunea cu statuia Fecioarei Maria. În sfârşit vine şi ziua de vineri, cu soare, dar spre sfârşitul zilei ploaia aduce cu ea şi câteva vietăţi care săreau şi ele, că doar ce să facă şi ele, erau şi ele agitate pentru ziua care urma să vină. Sâmbăta a început în forţă cu nişte furnicuţe care se străduiau să pregătească totul, fiecare avea sectorul ei, aşa se face că la ora 9-9.30 totul era pregătit pentru agapa care urma după procesiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu